אמנת השירות של רון גזית, רוטנברג ושות'


אנו, עובדים ושותפים במשרד רון גזית, רוטנברג ושות', מציבים את השירות האיכותי ללקוחותינו כאחד מערכי היסוד של המשרד. גישתנו זו שמה את צרכי הלקוח במרכז, ורואה במתן שירות איכותי תנאי הכרחי להשגת אמונו.
משרדנו מאמין במתן שירות מקצועי מעולה ללקוחות, תוך קידום עניינו של כל לקוח ולקוח בצורה מיטבית המתאימה והנכונה עבורו, ותוך מתן ערך מוסף באמצעות סינרגיה בין המחלקות השונות במשרד.

הלקוח במרכז – באמצעות מצוינות בשירות: נקפיד להבין את צרכיו של הלקוח על כל היבטיהם, ואז נפעל לקידום עניינו של הלקוח ביעילות, ללא לאות, תוך שילוב של ידע משפטי מעמיק ונרחב עם אינטליגנציה רגשית ועסקית. נעניק יחס אישי לכל לקוח ונשתדל לעדכן אותו על התפתחויות בשדה המשפט הנוגעות לו. בכל מקרה של בעיה – נתחקר, נטפל וניידע את הלקוח כיצד היא טופלה.

הלקוח במרכז – באמצעות זמינות מלאה והתנהלות יעילה מול הלקוח: נתייחס תמיד לזמנו של הלקוח כאל משאב יקר ערך. נהיה זמינים ללקוח. נחזור לכל פנייה של לקוח, בין אם טלפונית ובין אם בכתב, במהירות האפשרית, ואם לא נוכל לחזור ללקוח באופן אישי במהירות, נדאג שחבר צוות המשרד, המכיר את ענייני הלקוח, יחזור אליו ויענה על צרכיו. בכל מקרה בו לקוח מבקש לשוחח באופן אישי עם השותף המנהל את התיק, כך ייעשה. נתכונן לכל פגישה מראש על-מנת לנצל באופן יעיל את הזמן שמקדיש לנו הלקוח.

הלקוח במרכז – באמצעות ניהול יעיל של העבודה המקצועית: ננהל עם הלקוח תיאום ציפיות מלא בנוגע לצוות המטפל, משימות, לוחות זמנים, סיכונים, ותוצאות אפשריות ונעדכן את הלקוח בקביעות. נפעל תמיד לשפר את השירות שלנו בהתאם לחוות הדעת של לקוחותינו.

הלקוח במרכז – באמצעות הכרת הלקוח: נעקוב אחר התפתחויות עסקיות המתרחשות בסקטור אליו משתייך הלקוח. נשאף להגיע אל הלקוח למשרדיו, כדי ללמוד מקרוב את תחום עיסוקו.

הלקוח במרכז – גם בנושא שכר טרחה והוצאות: נכבד את צרכיו הכלכליים של הלקוח ונשאף למנגנוני שכר טרחה שיתנו ביטוי לתועלת שמפיק הלקוח מעבודתנו. חשבונות שנגיש ללקוח יהיו מפורטים, בהירים ומדויקים.